pátek 26. srpna 2016

Nový začátek - aneb hurá na vysokou!

Co jsem vlastně zač?


Jsem holka z malého města, která se rozhodla jít na vysokou a teď tak nějak váhá, jestli si vybrala dobře + si není zcela jistá tím, zda vydrží na koleji aspoň 5 vteřin a nepozvrací se hned na vrátnici.






Zatím se mi daří!

Registraci na kolej jsem kontrolovala hned o půlnoci, pak ve čtyři ráno, v osm ráno, v deset. No a kdy myslíte, že ji otevřeli? V pravé poledne, když jsem akorát obědvala. Volala mi zděšená kamarádka, že už mají všude plno a nikam se nedostaneme. Situace byla o to zábavnější, že jsem byla pomáhat na dětském táboře a připojení k internetu bylo asi tak rychlé, jako česká pošta. Dovolat se na správu kolejí bylo zcela nemožné, protože měli všichni dovolenou, takže to nikdo nebral. Nakonec jsme se na kolej přeci jen dostaly. Varianta č. 2 byla koupit si karavan (a když nad tím tak přemýšlím, možná jsme do toho měly jít) :D

Předzápis je u mého oboru povinný. Tentokrát jsem byla o něco úspěšnější! Čirou náhodou mě jeden večer napadlo, že bych se mohla podívat, od kdy ten předzápis vlastně je. No, byl ode dneška od 12 :D Hm, tak vzhledem k tomu že jsem byla v práci, tak zase nic :D Nevadí, pondělí zahajuji krásnýma 10 hodinama ve škole! A že bych ke svému rozvrhu měla brigádu také moc nehrozí :D možná tak na víkend.

6. září mám zápis a 19. září to vypukne :D Na žádný seznamovák nejedu (místo toho se budu flákat v Maroku), nemám ráda týmové hry a začínat školu s kocovinou asi také není nejlepší nápad.

A proč jsem tenhle blog založila?

Protože stránky vysokých škol jsou tak zamotané a nepřehledné, že se v nich ztrácí i programátoři. Chcete-li něco najít, vyhraďte si na to aspoň hodinu. A pokud nemáte někoho, kdo by vám s tím vším poradil, tak jste prostě v háji :D Podobně je to i s registrací na kolej. 

Stejně tak mi chybí nějaké informace o tom, jak vlastně takový život vysokoškoláka funguje. Všichni mi tvrdí, že na přednášky se nechodí, já jim statečně odporuji a stojím si na svém. Budu jeden z mála studentů, který odchodí všechno a ještě něco navíc :D uvidíme, jak to nakonec bude. Třeba se ze mě stane rebel!


Já a Plzeň

O Plzni vím jen málo a to ještě díky mé šéfové na brigádě. V Plzni je pivovar! Abych se k němu dostala, mám vystoupit u malého Tesca! Tak jsem zvědavá, jestli trefím :D 

A ještě se zvládnu dostat od Plazy na náměstí a autobusák! 

To je do začátku vcelku dobré, ne? :-) 



Žádné komentáře:

Okomentovat