pátek 7. října 2016

Slavíme 25 let univerzity (v Prazdroji)

Ve středu 5.10. probíhala v Prazdroji oslava 25 let univerzity ZČU,  na oslavu tam čepovali jedenáctistupňový ležák, který pomáhal uvařit samotný rektor. 

Co čert nechtěl, v den této oslavy jsem měla seminář od 18:35 do 20:15, tak jsem se rozhodla tam zajít v mé dvouhodinové mezeře, protože akce začínala již v 16:00.

I když je nás na oboru okolo 80, nepodařilo se mi najít nikoho, kdo by byl ochotný jít tam se mnou, tak jsem se do Prazdroje vydala sama.

Na Plzni je úžasné to, že se téměř všude dá dojít pěšky. Fakultu máme v Jungmanově ulici, takže jsem šla přes náměstí, po Pražské a najednou jsem stála před pivovarem. 

Jakmile jsem se prokázala JIS kartou, dostala jsem dva žetony, které jsem mohla vyměnit za pivo :-) 


S načepovaným pivem jsem chvilku postávala u stánku a čekala, než se uvolní nějaká lavička. Asi po pěti minutách se skutečně skupinka lidí zvedla a odešla pryč. Chvilku mi bylo hloupý, že jsem tam seděla sama, ale tak jsem si říkala, že přinejhorším dopiju pivo a půjdu. 

Za chvilku za mnou přišli dvě holky a ptali se, jestli si můžou sednout (vlastně jsem je přes kapelu ani moc neslyšela), tak jsem jen kývla hlavou, že jo. Přišlo s nimi ještě pět kluků a jak se ukázalo, byli to studenti přes Erasmus :-) Dvě Polky a jeden Polák, dva Němci a dva Turci.  A bylo to úžasný :-) Celou dobu jsme si povídali, hráli různé hry a výsledku jsem byla moc ráda, že jsem se rozhodla tam jít a vlastně se mi vůbec nechtělo odcházet.


Když jsem se ptala, proč jeli zrovna do Čech, odpověď byla zcela jednoznačná: Protože je to nejlevnější :D 

Do školy jsem radši jela trolejbusem, abych to v pohodě stihla. Doprava Plzni je opravdu něco neuvěřitelného :D Jediné informace, kterým se dá věřit jsou ty přímo na zastávce.  

Na semináři jsme pracovali s úkolem, na jehož přípravu jsme měli cca 14 dnů. Nic se neodevzdává, aktivita je více méně dobrovolná, ale pokud nemluví nikdo, vyučující čas od času řeknou, že pokud se někdo neodhodlá, tak ukončuje seminář :D Takže když vím odpověď, snažím se mluvit. Navíc potřebuji získat aktivity :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat